Postare prezentată

Silabe orfane

Pentru toate morțile pe care le-am ținut strâns în mine și toate iubirile cărora le-am dat drumul aproape îmi sunt diminețile neîmbrățișat...

miercuri, 11 aprilie 2018

Râul din munte

Tăceți toți! Să aud poezia cum izvorăște
în râul din munte, fir de lumină din umbra mestecenilor
zumzetul albinelor poleindu-și fagurii și chipul tău
ca o icoană adorată în pustiu;
cerule, ascunde-mi curcubeul la piept, să fie vară peste lanul copt
mâine vom culege flori de nu-mă-uita
abia mâine,
azi Învierea ca o cămară a lui april mă locuiește
în neumbra dimineții, când chem buburuze galbene pe umărul stâng,
să doară mai puțin
clavicula nesărutată de vecernia ploii,
în care mă afund ca-ntr-o poveste fără început și fără final
același tu, care nu pui virgule între veniri și plecări
sau stăvilar râului din munte, plângând precum un copil
în palmele mele.





2 comentarii:

  1. Eu sunt dintre cei (presupunand ca mai sunt si altii ca mine) care nu-si tin minte propriile versuri; de data asta, insa, in mintea mea s-a produs un click si mi-am amintit ceva:

    crengu.blogspot.ro/2016/10/dati-oamenii-mai-incet.html?m=1

    Si chiar imi doresc deseori sa tacem toti, sa privim in noi si-n cei din jur mai ales. Si-ntelegandu-ne astfel, poate am fi mai... blanzi unii cu altii, poate lumea ar fi un loc mai bun.

    RăspundețiȘtergere