Postare prezentată

Silabe orfane

Pentru toate morțile pe care le-am ținut strâns în mine și toate iubirile cărora le-am dat drumul aproape îmi sunt diminețile neîmbrățișat...

luni, 2 aprilie 2018

55 aici și 10 dincolo

Timpul iartă,
timpul leagă sacul amintirilor la gură
55 aici și 10 dincolo
anii se destramă ca un ghem de lână
la picioarele lui april
trebuia să-ți croiesc haine pe măsură
trebuia să te pictez noaptea
când cu palmele căuș
țineai tâmplele culorilor și din ele izvora mir,
tată, la umbra crucii, cuvintele se micșorează
suferința are alt înțeles,
dacă te-aș vedea aievea
nu aș mai adăuga nimic
din ce n-a încăput în sufletul unei păsări
în inima unui fluture
în puful păpădiilor
și cerul, tată,
cerul s-ar sparge în vitraliul ploii
alunecând de aici dincolo
în curcubeul din pumnul strâns al copilei.

02 aprilie 2018 - Azi tata ar fi împlinit 65 de ani. Dumnezeu să îl odihnească în lumină!


4 comentarii:

  1. M-au trecut fiori... Bunica mea a murit pe 4 aprilie, acum 12 ani, pe 5 ar fi fost ziua ei... Anul trecut, la Pitesti, m-am gandit numai la ea.

    Dumnezeu sa-i ierte si sa-i odihneasca! Iar noi sa-i purtam in suflet, mai departe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tata era născut pe 2 aprilie, dar în acte trecut pe 4 aprilie.
      Să le păstrăm memoria vie! La Pitești, anul trecut, pe 4 aprilie, am știut că e un semn de la el.

      Ștergere
    2. Nu degeaba se spune ca cine se aseamana, se aduna! Cine-ar fi zis ca ziua aceea era speciala pt amandoua din atatea puncte de vedere? Ma bucur ca ne-am intalnit atunci si ca am pastrat, macar virtual, legatura. :-)

      P.S: Mi-am petrecut primii 3 ani din viata si apoi multe vacante la Mizil, acolo era bunica de care-ti spuneam.

      Ștergere
    3. Da, semne, draga mea! Mă bucur și eu.

      Ștergere