Postare prezentată

Silabe orfane

Pentru toate morțile pe care le-am ținut strâns în mine și toate iubirile cărora le-am dat drumul aproape îmi sunt diminețile neîmbrățișat...

marți, 5 noiembrie 2019

3 noiembrie, iubirea de dincolo de trup

Duminică, 3 noiembrie 2019, s-au împlinit 11 ani de când tata a trecut dincolo. Mărturisesc că la ora la care am primit această veste, eram într-o stare pe care doar cei foarte apropiați o pot recunoaște. 

"Mă bucur să vă anunț că ați obținut Mențiune la ediția a X-a a Concursului Național de Proză "Mihail Sadoveanu".
Premierea se va face duminică, 10 noiembrie 2019, ora 12, la Muzeul "Mihail Sadoveanu" Iași."

De unsprezece ani, primesc semne în preajma morții și nașterii tatei. Multe au legătură cu literatura. Și cu călătoriile. 

La această oră sunt pe drum spre Grecia, într-un pelerinaj pe care mi-l doresc plin de har și bucurie întru Dumnezeu. 

Acesta nu este un mesaj despre un premiu, fie el și unul literar. Este despre comunicarea dintre două lumi. Despre permanența iubirii, de dincolo de trup. 

Și dacă tu simți și ai trecut prin aceasta, să știi că mai suntem. Dintre cei care cred.

11 ani întru lumină! Tata... ❤️

2 comentarii:

  1. Stiu ce zici, un astfel de semn a facut sa ne cunoastem, ti-am povestit... Nu sunt cuvinte potrivite pentru astfel de lucruri!... Fiecare isi duce durerea cum poate, la tine s-a transformat in versuri, minunate versuri! Poate ca nimic si nimeni nu se pierde, de fapt, doar se transforma. Dumnezeu te iubeste, fara-ndoiala, cu o mana ti-a luat, cu alta ti-a dat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt convinsa! Totul este un echilibru. Există o lege a compensației.

      Ștergere