Postare prezentată

Silabe orfane

Pentru toate morțile pe care le-am ținut strâns în mine și toate iubirile cărora le-am dat drumul aproape îmi sunt diminețile neîmbrățișat...

vineri, 22 iunie 2018

Abia acum te scriu cu adevărat

Rugăciunea gândurilor mele, Doamne,
prefă-o în bucurie.


Ascultam cântecul acesta de demult
ascultam și mă hrăneam din murmur și dragoste
din visele nevisate sau poate mâinile albe ale îngropării
mă cuprind de mă diluez precum un cub de zahăr în ceaiul de iasomie.
Ascultam trilul păsărilor, Doamne,
și peste tot vocea ta, lumină lină a înserării,
când păsările se întorc în cuiburi
și inima lor se face poem
doar tu locuiești în grădina cu lalele roșii
și o singură margaretă albă să-i spună anotimpului
să rămână copil
cu genunchii zdreliți de iubire.

***

Din florar în cireșar
treizeci și trei de pași 
pe treptele iubirii răstignite
cu palmele întinse 
sunetul cuielor zdrobind pământul de sub unghii
abia acum văd cerul deschis
și sângele prefăcut în cerneală 
abia acum te scriu cu adevărat 
când am dat drumul mâinilor tale
și ochii mei negri niciodată pictați 
plâng liber fericirea
celor cinci minute la adăpost de sine
minute crude, minute grăbite
de flori și cireșe 
strecurate în buzunarul strâmt al timpului. 
Arunc semințe zilei și ea mă urmează flămândă
pasăre de lut,
iubirea dintr-o suflare,
Tu. 




2 comentarii:

  1. Caci daca dragoste nu ai, si nici credinta, nimic nu esti! Asa te vad eu si numai citindu-te, sunt sigura ca El iti asculta rugaciunile!

    RăspundețiȘtergere