Postare prezentată

Silabe orfane

Pentru toate morțile pe care le-am ținut strâns în mine și toate iubirile cărora le-am dat drumul aproape îmi sunt diminețile neîmbrățișat...

duminică, 6 mai 2018

Ziua mamei

În prima duminică din mai, în mai multe țări, se sărbătorește ziua mamei. Sunt de două ori binecuvântată. La pachet cu grija, emoția, fericirea, lacrimile, Emi și Tatiana îmi amintesc de mine, de copilăria și de lecțiile neasumate ale iubirii. Învăț de la ei, zi de zi. Sunt mamă și iubesc. Sunt mamă și mă doare. Sunt mamă și râd atunci când plâng.
Sunt mamă și nu aș schimba nimic. Nici vârsta lor, nici a mea. Nici anii curgând uneori molcom, alteori năvalnic. Nici nopțile lungi, nici orele mici.
Mamele nu îmbătrânesc. Mamele sunt. Dintru început întru veșnicie. Așa iubim.



2 comentarii: