Postare prezentată

Silabe orfane

Pentru toate morțile pe care le-am ținut strâns în mine și toate iubirile cărora le-am dat drumul aproape îmi sunt diminețile neîmbrățișat...

miercuri, 31 mai 2017

Colaj al unui an literar-artistic






















Martie 2016 - Aprilie 2017, un an literar-artistic plin.
Un colaj care reunește cele mai frumoase momente. Le-am trăit cu bucurie și încredere în fiecare pas.

În ultima zi a lunii mai, respir prin ceea ce contează, poemele mele nerostite și culorile mele nescrise.

Două cărți de poezie, un roman scris în colaborare, lansările de carte, prima expoziție individuală de grafică alături de premiile naționale obținute pentru poezie. 

2 comentarii:

  1. Felicitari si la cat mai multe realizari in continuare! Astept urmatoarea lansare! :)

    RăspundețiȘtergere