Postare prezentată

Silabe orfane

Pentru toate morțile pe care le-am ținut strâns în mine și toate iubirile cărora le-am dat drumul aproape îmi sunt diminețile neîmbrățișat...

joi, 23 ianuarie 2020

să ucizi dumnezeul din pâine

Încerc să plec din mijlocul lor
ceva mă trage înapoi
să fie ziua aceea când te-am văzut plângând pe patul de spital, ținând strâns brațul de fier al patului
să fie ciuda și lacrimile înghițite în metrou de mulțimea amorfă
cele șapte etaje urcate zece ani mai târziu
chipul tău palid aproape angelic
și mirosul tot mai pregnant de moarte
fețele amestecate ale femeilor 
o singură vină și zecile de degete urcând pe pereți
ca niște rugi interminabile
în urma mea 
chipul celor plecați rămâne
agățat doar în icoană
cuvintele se sparg de țărm 
umile 
emoții fără loc în această piață
unde se desfac mărfuri cu măruntaiele la vedere
oamenii ating, pipăie tot
și dacă nu ajung la cuvinte 
le sparg sensul
le seacă măduva până la os
ce risipă de energie
să ucizi dumnezeul din pâine
și să flămânzești cu gândul la carne
ies dintre ei 
cu mâinile goale
și aceste versuri care mă dezleagă.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu