Postare prezentată

Silabe orfane

Pentru toate morțile pe care le-am ținut strâns în mine și toate iubirile cărora le-am dat drumul aproape îmi sunt diminețile neîmbrățișat...

joi, 2 ianuarie 2020

Părul încâlcit al poveștii

Adulmec trupul tău ca o pajiște acoperită de zăpadă
în pătura dimineților fără tine nu ninge 
te port în vis și visu-mi este poartă
nu intra în cutia de povești dacă știi finalul
adu-mi oameni de nea
să topesc cuvintele
la gura sobei
aprinde opaițul în camera cu nemurire
să piepteni părul încâlcit al poveștii 
cu ochi sticloși 
lasă la intrare creanga de vâsc
sărută-mi gândurile pe obraji 
și rămâi ca si când 
toate ar depinde 
de mâna întinsă 
a îngerului 
așa te chem
din lemn sculptat
în acuarela poeziei
ninge vezi cum ninge 
când rămâi în mine
mult timp după ce am închis filele
și copiii adorm
alături de jucăriile întinse pe covor. 








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu