Postare prezentată

Silabe orfane

Pentru toate morțile pe care le-am ținut strâns în mine și toate iubirile cărora le-am dat drumul aproape îmi sunt diminețile neîmbrățișat...

vineri, 9 iunie 2017

poem alb pentru zile negre

să-mi fi spus că pot scrie doar pentru tine
că pot demola și reconstrui zile în șir același sentiment
care înalță zmeie și coboară pe ulița gândurilor pe înserat
când soarele își odihnește brațul drept sub sânii mei
m-am născut mângâiere în coasta poeziei
te-am adunat din secetă și din ploi
din bătăile ceasului a întuneric când lumina tace în jurul tău
norii se preling în lumea înghețată de dor
mă dor mâinile a foame de umbre
a inimă colorată pe hârtie și tălpile lor trecând prin poemele mele 
de nicăieri mama îmi adoarme pruncii la sân
și vălul ei prin cuvânt e o moară cu apă lină de
adap poemul acesta alb pentru zile negre
să-mi fi spus măcar că iubesc lumina din ochii blânzi
când ții la piept copiii lăsați să vină într-ale cerului 
mușcături de îngeri
pâinea lor e mai albă ca o aripă de moarte
degetele împletesc minuni pe clapele nopții
se strecoară silabe de heruvimi
și trupul tău să-mi fi spus că-l ating din creștet până-n tălpile cuvintelor
de cer întors în tine și pământ urcat spre rai
nu mă întorc în pântecele maicii mele măcar de rătăcesc poeme albe
în preeria nopții
măcar să-mi fi spus că mă transform în stană de poezie 
sau voi curge ca un râu prin lume dorindu-mi soarele sub genunchi
și tu, părinte al neodihnei, dormi în pastila timpului
dor(m)i și te rogi
rogi și ațipești iar peste cuvinte.

09 iunie 2017 



foto © Mihaela R. Boboc







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu