Postare prezentată

Silabe orfane

Pentru toate morțile pe care le-am ținut strâns în mine și toate iubirile cărora le-am dat drumul aproape îmi sunt diminețile neîmbrățișat...

duminică, 21 septembrie 2014

Trenuri fără destinaţie

Trenurile nu merg nicăieri, ai spus apăsat,
învârt în gol gândurile
aşa cum faci tu cu iubirile hrănite cu crâmpeie
până se înăbuşă în pumnul tău...

Taci, dragul meu,
vorbeşte-mi despre călătorie ca şi cum ai vorbi
despre moarte
şi trenul uită-l –
cum a călcat peste iubiri ca printr-o apă tulbure...
tu unde mergi, de porţi cuvântul
ca o armă în raniţa soldatului?
ori vrei să cutreieri fără destinaţie
şi mâinile să-ţi prinzi în brâul de lumină?

Mi-ai spus că noaptea e lacul fără fund
înghite promisiunile una câte una
scoate apoi  cuminte porumbei din joben
în semn de pace;
senilă lună
să scuipe iubirea ca pe-o carie în timp
ce-i spui mortului să nu plece dincolo?
Nimic care să conteze;
tot aşa şi cu trenurile, eşti tu în ele
şi ele cu tine
destinaţia e punctul unde dragostea tace
frânturi de viaţă lungesc şinele
încă un anotimp trece vagabond
prin măduva durerii...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu