Postare prezentată

Silabe orfane

Pentru toate morțile pe care le-am ținut strâns în mine și toate iubirile cărora le-am dat drumul aproape îmi sunt diminețile neîmbrățișat...

sâmbătă, 13 septembrie 2014

inima / un cal troian - de Mihaela Boboc & Laurențiu Belizan


absenţa ta este o matcă,
în jurul ei un stup creşte ca un turn Babel –
miere şi venin se pândesc în faguri;
esti geamănul resorbit înainte de naştere
văd prin ochii şi palmele tale
descânt iubirea pe îndelete,
ca într-o cină de taină –
în balansul anotimpurilor 
sunt atâtea porți și niciun popas,
cine s-ar fi gândit să înnoade amiezile cu vitralii prăfuite
de cordonul ombilical al poeziei?
cine ar fi crezut că un soldat de plumb îmi doarme într-un ventricol?

nici tu n-ai știut,
deși rupi din mine timpul ca o anafură
apoi te-ntrebi de unde roiesc cuvintele
așa că-ți arăt prisaca –
a mai crescut
de când ți-ai strâns versurile
în culorile toamnei;
lipsește un acord subtil între respirație
și vocea ta –
azi nu mă pot scrie fără tine.


Jam session Mihaela Boboc & Laurențiu Belizan
12 sept. 2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu