Postare prezentată

Silabe orfane

Pentru toate morțile pe care le-am ținut strâns în mine și toate iubirile cărora le-am dat drumul aproape îmi sunt diminețile neîmbrățișat...

miercuri, 23 aprilie 2014

Nu te încrede în ochii mei

Focul joacă ultima scenă la picioarele noastre
abia ținându-și inima să n-o ia la vale
tu privești prin mine tabloul încă nepictat
e târziu îți spun
nu te încrede în ochii mei
au simțit arșița durerii înainte să renasc 
într-un noiembrie lugubru
din firul absint împletit de vraciul orelor 
nevindecate
încă locuiesc în rama stacojie a copilăriei
să nu pleci odată cu răpăitul ploii
leagă(nă)-mă în inimă
de culorile râului
să-mi spăl chipul în lacrima iasomiei
vino
să rătăcim un ceas
nu te încrede în ochii mei
am pierdut demult busola 
în mreaja poeziei.
21 apr. 2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu