Postare prezentată

Silabe orfane

Pentru toate morțile pe care le-am ținut strâns în mine și toate iubirile cărora le-am dat drumul aproape îmi sunt diminețile neîmbrățișat...

vineri, 16 mai 2014

Șevalet cu epilog (titlul viitoarei cărți)

Ce nebunie
să speri la un timp
în care bați la ușa luminii
și ți se deschide în piept o fereastră,
să încapă toate cele neîncepute
și culorile să-și facă cuib...
de unde vii tu,
inima și-a oprit bătăile și tace
înger de-ai fi,
tot n-ai cunoaște epilogul –
doar șevaletul meu îl știe,
cât l-am purtat prin mine
mi-a învățat durerile
ca pe o poezie măzgălită pe spatele singurătății,
se înconvoaie cu fiecare emoție
până vei culege rodul din ramurile întinse
trupul tău mă va preface în noapte
și alungați din grădina cu roade
gustul ți se va umple de mine.

16 mai 2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu