Postare prezentată

Silabe orfane

Pentru toate morțile pe care le-am ținut strâns în mine și toate iubirile cărora le-am dat drumul aproape îmi sunt diminețile neîmbrățișat...

miercuri, 28 mai 2014

Cheile poeziei

muzica e acel spațiu în care încap toate tristețile și tot mai e loc de o vioară
straniu cum m-ai abandonat în arcușul ei și speri să mai cânte 
cu o voce venită din pustiu nu poți umple o inimă chiar dacă doare
drumul mă traversează precum o cale ferată prin lanul de maci
nu am nevoie de timp el este în afara mea 
mă privește îngăduitor cum ridic bariere 
acum că aștepti un semn să treci prin mine să mai bați un cui în dorință
te-ai gândit la femeia dezgolită de emoții ca la un talisman norocos
uiți că noaptea ține cheile poeziei ca o fecioară
așteptând în taină mirele.

28 mai 2014


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu