Postare prezentată

Silabe orfane

Pentru toate morțile pe care le-am ținut strâns în mine și toate iubirile cărora le-am dat drumul aproape îmi sunt diminețile neîmbrățișat...

sâmbătă, 16 septembrie 2023

Revista 13 Plus, nr. 207/2023

 

Dragostea nu are casă

Acasă este un loc care nu are nimic al său 
acasă este o rugăciune strecurată de un copil sub geamul unei icoane
un părinte pe care-l aștepți duminica la masă 
să îți vorbească despre Iisus 
despre tine nimic nu poate fi adăugat 
ești zidit în fiecare poem și tot rămâne o mână liberă 
să dea la o parte sensul iluzoriu 
unde poeta ajunge la întâlnirea cu sine. 
*
Martie a bătut la ușă cu aceleași capricii
un pic mohorât pe alocuri însorit 
vrăbiile se agață de fiecare rază de soare 
ca de un banc de nisip
Larisa privește cerul și fiecare zbor de pasăre 
în uimirea ei tace și versuri mă gâdilă 
în inimă 
abia seara le dau drumul spre casă 
pe ușa aceea nu scrie nimic 
nu-mi aparțin 
cuvintele călătoresc liber
și totuși porumbeii se întorc mereu la destinație 
ca și când cineva trasează un fir nevăzut 
pe care dragostea se așază
dus-întors 
o singură dată. 
*
13 fire de mărțișor. Sălciile au înmugurit mai devreme 

n-am apucat să le pictez păsărilor căsuțe 
oasele mă dor de câte ori dezgrop cuvinte 
de parcă împart cu tine ultima lună de viață
Larisa râde adesea
râd și eu 
apoi dau sonorul muzicii în căști mai tare
să acopere tot plânsul.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu