Postare prezentată

Silabe orfane

Pentru toate morțile pe care le-am ținut strâns în mine și toate iubirile cărora le-am dat drumul aproape îmi sunt diminețile neîmbrățișat...

vineri, 2 martie 2018

poeme de inimă albastră

Timpul, o mănușă ale cărei degete lungi mă ating, de fiecare dată altfel. 
Copilăria, un șah al minții cu pioni alungiți pe tabla memoriei și 
tu, iubirea din capul unghiului
care nu mă va zdrobi, 
iubirea mea hrănită în cuibul poemelor de inimă albastră 
din care rup bucăți de pâine 
și ele se întorc anafură în noaptea celor șapte coline 
tu, privirea care îmbrățișează copilul nopților boeme
scribul nescris de vreun anotimp fie el acest martie pe care așez flori 
ascultă ropotul cailor pe tabla de șah 
am ascuns zahărul lor în zăpadă 
acum inima lor se face albastră în clar de lună 
și tu continui să alergi prin mine
râzând.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu