Postare prezentată

Silabe orfane

Pentru toate morțile pe care le-am ținut strâns în mine și toate iubirile cărora le-am dat drumul aproape îmi sunt diminețile neîmbrățișat...

miercuri, 26 iulie 2017

Iubește-te!

centrul inimii tale ești tu,
copiii îți prind urma chipului
râd odată cu vântul din părul tău și obrajii se colorează a fericire,
a flori de câmp împletite în spicele verii -
telefoanele au amuțit și nu e nevoie de cuvinte,
ți-am arătat rănile dezgolite în zborul păpădiei prin copilărie
poeții dorm în cimitirul cuvintelor
până miros a vise întoarse de ploi și oasele lor sunt o spovedanie mută;
pentru fiecare dimineață pe care o așezi în mine
scriu poeme pe brațele crucii
ești povestea pe care n-o împarți cu altcineva 
în sânul meu literele se amestecă cu întunericul și mereu câștigi de-mi aduci
învierea în candela din mâinile cerului
am un dor nebun să pictez zâmbete pe asfalt,
să-mi ghicești liniile cretei adulmecând pământul
în îmbrățișarea culorilor și liniștea aceasta
cu pași liturgici prin mine -
păgânul singurătății își leapădă straiele și moartea lui e începutul iubirii,
acolo te găsesc cu fața spre lume,
femeie, iubește-ți cearcănele gândurilor,
surde țipete de pescăruși mângâie zarea.








 




2 comentarii:

  1. Il simt de parca-i pt mine, asa ca iti multumesc!

    Inspiratia mea vad ca a luat o pauza, pesemne ca asteapta toamna...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inspirația nu ia pauze, noi luăm pauze binemeritate și ne întoarcem mereu altfel. E bine!

      Mă bucur că te-ai regăsit aici.
      Îmbrățișări!

      Ștergere