Postare prezentată

Silabe orfane

Pentru toate morțile pe care le-am ținut strâns în mine și toate iubirile cărora le-am dat drumul aproape îmi sunt diminețile neîmbrățișat...

marți, 25 octombrie 2016

Impresii din ziua lansării ”Silabelor orfane” - 22 oct 2016

Cei mai mulți dintre cei care-mi citiți blogul, v-ați obișnuit să mă exprim în vers sau culoare. 
Rareori am ales o altă formă de comunicare.
Totuși, ziua lansării cărții ”Silabe orfane”, la Casa de Cultură a Sindicatelor Buzău, a fost atât de specială, încât vă las aici impresiile împărtășite celor care mi-au fost alături la eveniment.

Au vorbit despre carte: Laurențiu Belizan, Nicolae Pogonaru, Lucian Mănăilescu, Laura Cozma, Gina Zaharia, Petruț Dinu, Alexandru Bolache, Simina Maria Sima, Ștefan Dima, Constantin Bucur, Cornel Diaconu, Dan Camer, Roxana Elena Iancu.

Mulțumesc!



”silabe orfane se desprind de mine
și mama e frumoasă așa cum ai lăsat-o
cu buzele pline de p
ământ
doar eu m
ă îndoiesc de cer, iubire și de suburbii
cândva o s
ă revin, copilă, într-un anotimp
purtând în bra
țe snopi de zăpadă.”
 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu