Postare prezentată

Silabe orfane

Pentru toate morțile pe care le-am ținut strâns în mine și toate iubirile cărora le-am dat drumul aproape îmi sunt diminețile neîmbrățișat...

luni, 15 iunie 2020

În Ziarul Lumina, mai 2020

https://ziarullumina.ro/educatie-si-cultura/lumina-literara-si-artistica/poezie-mihaela-roxana-boboc-154403.html?fbclid=IwAR1ls1P0nLjkl9XFamZLVZMIjUAHRjK5DMK9_6lquWZecoXJhGAexP-Syw0


Poemul bun

 

Un poem bun trece prin tine și te lasă

cu buzele arse

te lasă flămând și gol

un poem bun nu te hrănește, nici te adapă

te face să-ți fie dor

să tânjești după Dumnezeu

să spui cerului pământ și să pui semințe

de unde să rodească cuvinte

în crengile lungi de așteptare

mi-e dor de poetul care a scris

și a trăit să vadă

muza înflorind la celălalt capăt al iubirii

adaug o ploaie punctului

îmi sărut dorul pe frunte

și aștept

furnicăturile din palme

poemul bun

poetul

setea

tot ce-ți dă viață

brațele întinse peste câmpia ca un văl alb

credința, o mireasă iubind durerea din sân

când dai drumul iubirii

și ea se întoarce precum un roib sălbatic

îmblânzit de lună

mi-e dor de poetul care trăiește

precum în cer așa și pe pământ

poem după poem

arde pielea cuvintelor

o singură rană

Hristos răstignit

în mijlocul nostru

poemul bun

singurul poem

mușcând din veșnicie.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu