Postare prezentată

Silabe orfane

Pentru toate morțile pe care le-am ținut strâns în mine și toate iubirile cărora le-am dat drumul aproape îmi sunt diminețile neîmbrățișat...

duminică, 19 februarie 2017

arunci cuvintele în cer

Punctul care doare
se desface în atâtea silabe până strigi poezie
deja ți-a furat emoțiile vers cu vers
devin altă femeie
nici mai bună nici mai calmă
doar altfel
aștept nopțile să pot scrie despre tine
cel care citești printre rânduri 
crezând că mă cunoști 
mi-ar plăcea să ne privim în ochi să vezi o față pe care n-o vei găsi în poem
aici vocea sună cu ecou același care prelungește vocalele unui te iubesc anacron
e timpul să plec dintre cuvinte spre alte semne că Dumnezeu vorbește din văduvia cerului
oamenii se cunosc din reacțiile lor la frică
când pleci din mijlocul lor și iei cuvintele pe umeri
muțenia lor se preface în stâncă și rămân așa holbându-se unii la alții
literele se risipesc în pământul din care am fost luați
te-am citit mult până să-ți scriu cum
arunci cuvintele în cer și praștia are efect de bumerang
poetul fuge de lume dar lumea intră în el ca-ntr-un culoar 
unde-ți lași câteva minute haina
te încălzește la pieptul plin de emoții
din care pleci nelăsând nimic
ale tale sunt nopțile când privești luna din ochean 
copilul îți zâmbește știrb și te iartă
pentru orele când ai lipsit crezând că viața se ridică din altceva 
păpădii albe plutesc între tine și el
vei sufla cerului diminețile și ce rămâne aduc în poemul dintre noi
e cineva aici
zăpada se așterne peste bezna zilelor și nu mă tem.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu