Postare prezentată

Silabe orfane

Pentru toate morțile pe care le-am ținut strâns în mine și toate iubirile cărora le-am dat drumul aproape îmi sunt diminețile neîmbrățișat...

luni, 29 februarie 2016

Să iubești ceea ce te chinuie

iubirea e, dragul meu,
acea foame de fericire
din piept lumina aruncă țepușe de ciulini 
dezgolit sufletul și-ascunde chipul sub vălul fragil
orbirea e doar o formă de necunoaștere
copiii poartă ochii părinților
plase de siguranță într-o lume alertă
așa cum iubirea aceasta îmi unge fruntea cu mir
diminețile încep să semene cu mine
nimic nu tulbură apa
pentru că ologul și-a iertat demult neputința
și umblă cu anii pe umeri
a fost o noapte când te-am strigat mai tare decât viața
mi te-am lipit de inimă
și nu e puțin
să iubești ceea ce te chinuie
fără nicio legătură cu virtutea
acum singurul strigăt e dincolo de cortină
în loja iubirii cineva trage biletul câștigător
aplaud
din inerție
câteva trepte mai sus
timpul și-a întins mrejele 
nu am om 
lângă mine
iubirea rămâne o poartă
dinspre răstignire spre viață
tu la mijloc
ca un impuls care schimbă tot.















2 comentarii:

  1. „Poezia ta are șoldurile unei femei frumoase
    - ori câte poeme ar scoate din buzunar.
    Nu știi câte berze și-au luat zborul
    - în a treia zi a lui brumar.
    În odaia de ceară
    - îmi țin visele să nu alunece.
    Nu te încrede în ochii mei
    - peste pleoape îmi aștern frunze.
    Să nu uiți
    - Azi nu mai cred.
    Între zidurile poeziei
    - urlu către lună după dragoste.
    Am timpul meu
    - și mă rog încet să te acoperi de zăpadă.
    Acesta nu e un poem de dragoste
    - doar o taină pe care o porți dincolo”.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fragmente din poemele mele așezate ca piesele de domino.
      Mulțumesc, Tudor!

      Ștergere