Postare prezentată

Silabe orfane

Pentru toate morțile pe care le-am ținut strâns în mine și toate iubirile cărora le-am dat drumul aproape îmi sunt diminețile neîmbrățișat...

sâmbătă, 13 februarie 2016

Sperietoare de vise

Tată,
am mai cerșit un an 
și am primit exact cât am dăruit
poate de aceea iubirile vin una câte una
defilează în absurdul primăverilor
rând pe rând pleacă 
păsări mute

o altă femeie se îmbracă în urzeala zilelor
tu râzi de ferestrele mele decupate din carton
cum să respiri prin ele
uiți că poezia mea e anaerobă
se hrănește din hidrogenul cu care mi-ai infectat
fiecare gând
cuvintele te lovesc cu ciudă
copilul iese din piept și mă întreabă cu ecou
cine sunt
cine sunt
cine?

îmi vâri poemul acesta în sân
nu știi cât de rece alunecă durerea pe gât
mă urmărește o sperietoare de vise
are pieptul plin de vaiete
cerneala se usucă pe obraji
scrisorile se întorc 
și poștașul dă iar din umeri
în iadul în care mi-ai prins umbra
drumul spre mine e o scară rulantă alunecând invers

tu ți-ai terminat cafeaua
mă privești cu un soi de mirare
de parcă n-ai ști cum scot din joben
spaimele cu mâna

și nu
poeții nu sunt ceruri
sunt oaze în care uneori plouă
alteori se hrănesc din seceta cuvântului
într-un sarcofag de brațe
cu silabe amputate 


nu-mi cere să te uit...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu