Postare prezentată

Silabe orfane

Pentru toate morțile pe care le-am ținut strâns în mine și toate iubirile cărora le-am dat drumul aproape îmi sunt diminețile neîmbrățișat...

joi, 25 februarie 2016

Cimitir de lampadare

Ești cel mai bun doctor de inimi
le despici și coși cu suturi perfecte
locul în care se moare e mereu încercuit într-un șotron asimetric
în timp ce legătura noastră se subțiază în artere
și nu
n-am de gând să fac nimic pentru asta
o las să se scurgă în vina acestui anotimp
poate mâine îți voi arăta
cimitirul de lampadare
poate și tu vei împărți cu mine acest poem
vei lua o pauză
să respirăm pe margine
înainte să vorbim despre orice mai puțin de noi
odată am văzut cer de nisip
și vrăbii scăldate în lumină
era atâta rugină în noi
că ne-am acoperit ochii
ne-am trăit unul pe celălalt
temerile mai ales
noaptea își aruncă voalul de mireasă
goliciunea ei îmi pipăie simțurile
îi dau ce-a mai rămas 
să-și care iluziile
departe.









Un comentariu:

  1. ...Dă vina pe acest anotimp...
    Părul tău negru, ochii tăi cu irizări de la capătul lumii
    luminează noaptea care își aruncă voalul de mireasă
    și goliciunea ei seamănă cu a unei țigănci vrăjitoare.
    Când dansai, îți deschideai brațele
    de îmi acoperea ochii,
    urlând cu lupii într-un sinistru și îndepărtat cimitir de lampadare
    că auzeam stelele: Niciodată
    nu va putea petrece o noapte cu tine.
    Nedreaptă depărtare,
    într-o dragoste tot mai amenințată de alții...

    RăspundețiȘtergere