Postare prezentată

Silabe orfane

Pentru toate morțile pe care le-am ținut strâns în mine și toate iubirile cărora le-am dat drumul aproape îmi sunt diminețile neîmbrățișat...

sâmbătă, 15 august 2015

Lansare carte ”Cel mai frumos cântec vine pe furiș” - Ed. Rafet, 2015 la Biblioteca Județeană Buzău, 14 august 2015

Tudor Cicu, co-autorul acestei cărți, preciza ieri pe blogul lui:
Azi, 14 august, 2015, în aula bibliotecii V.Voiculescu  din Buzău, a avut loc lansarea de carte „Cel mai frumos cântec vine pe furiş” (subintitulată Poeme în oglindă), având ca autori pe Tudor Cicu și Mihaela Roxana Boboc. Au fost prezenți scriitorii: Nicolae Pogonaru, Constantin Stan, Lucian Mănăilescu, Emil Niculescu, Dan Cramer, Ștefan Dima, Mihai M. Macovei, Dumitru K. Negoiță, George Lixandru, Nicolae Mușat, Viorel Dodan, Laurențiu Belizan, Laura Cozma, Aurel Anghel, Stan Brebenel, Viorel Frâncu, Dumitru Dănăilă, Doina Popa, Constantin Marafet,  Titi Damian, câțiva membri ai cenaclului ANTEPORTAS, printre care Alexandru Bolache și fiul Andrei, graficianul Ion Răduș, pictorul Valeriu Șușnea ș.a., și surpriza zilei: poetul LIVIU IOAN STOICIU.”











Mulțumiri fotografului de eveniment, publicistul și poetul Lucian Mănăilescu.

Câteva impresii personale de la eveniment: Buzăul a dat dovadă ieri de prietenie literară. O manifestare plină de căldură. Bucuria celor doi autori s-a transmis și celor prezenți, și cel mai important, așa cum am spus și acolo, meritul nostru a fost că am reușit să scriem o poveste împreună, privind atât în interiorul cât și în afara noastră. Empatia noastră a generat o carte de dragoste, în care, unul pentru celălalt, a îmbrăcat povestea în propriile trăiri și, împreună, am transmis-o cititorului mereu însetat de povești autentice.

4 comentarii:

  1. admirable.........mis respetos........

    RăspundețiȘtergere
  2. Șeherezada poeziei... tot șeherezadă și în postare, adică, o poveste despre ce a fost bine scrisă! Superb, surprinsă atmosfera zilei!

    RăspundețiȘtergere
  3. Tudor, ție nu-ți va lua nimeni titlul de povestitor înnăscut, iată, cum mă poartă gândul la Azaplar-ul tău, ca la o fântână nesecată de amintiri. Sarea și piperul Buzăului, tu și scrierile tale!

    RăspundețiȘtergere