Postare prezentată

Silabe orfane

Pentru toate morțile pe care le-am ținut strâns în mine și toate iubirile cărora le-am dat drumul aproape îmi sunt diminețile neîmbrățișat...

luni, 6 iulie 2015

Tablou fără ramă

Au îngropat cuvântul
ca pe talantul fără rod
la rădăcina lui timpul a așezat semințe 
zdrobite de indiferență
în mojarul iubirilor aritmice
pulsul se simte între două distanțe
de la mine la tine scurtcircuite de nostalgie
pauzele sunt doar morga poeziei chircite în noi
prea des te lepăd în desișul zilelor 
păstrez forma mâinilor tale
când inima era singurul arbitru 
prea rar mă aduci înapoi
sunt tabloul fără ramă
trec liberă prin visul tău 
nu-mi da cât pot să duc
orizontul se sparge în cochilii de frică
de jur-împrejur ceasul atârnă la buzunarul fericirii
orele se ascund
cărându-și secundele bolnave în brațe.


06 iulie 2015





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu