Postare prezentată

Silabe orfane

Pentru toate morțile pe care le-am ținut strâns în mine și toate iubirile cărora le-am dat drumul aproape îmi sunt diminețile neîmbrățișat...

joi, 9 iulie 2015

Im(P)agini

cum să scrii un poem de dragoste
fără să tai mai mult decât o șoaptă
și aceea de teamă să nu inunde liniștea
o pauză cuminte
înainte ca bulgărele de bucurie să se rostogolească la picioarele mele
îl ridic pe umeri
așa cum te-am primit în brațe
venit dinspre vioara cu arcușul frânt 
poate din visul lăsat pe noptieră
ca un semn pentru cartea noastră
nescrisă încă
unele pagini trebuie să rămână poemul alb
în care mâinile vorbesc 
ca pentru sine.


4 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitări! Excelentă ideea de a deschide un blog de pozie şi pictură! După gustul meu, lipseşte doar muzica pentru a avea satisfacţie artistică deplină. Voi fi un cititor constant. Vă doresc mult succes! La plecarea în cursă
    , vă zic: Vînt din pupa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulțumesc și mă bucură mult feedback-ul primit!

    RăspundețiȘtergere