Postare prezentată

Silabe orfane

Pentru toate morțile pe care le-am ținut strâns în mine și toate iubirile cărora le-am dat drumul aproape îmi sunt diminețile neîmbrățișat...

sâmbătă, 14 iunie 2014

Ca-ntr-o seceră a durerii

jocul de-a baba-oarba pe sufletul gol n-a prins rădăcini
în trupul singurătății
de aceea îmi plimb poemele pe sub podul rupt
sperând că dimineața răsăritul mă va arunca pe malul celălalt
în fond ai plecat cu toate gândurile mănunchi
ca-ntr-o seceră a durerii
pastelul e acum un puzzle cu piese lipsă
un ceas diform își strânge stomacul 
până să arzi pe fugă clipa îți scoate nuanțele
precum o mașină de șlefuit chihlimbarul
cât mai lipsește să încapi pe șiragul de mătănii
în care îngrop trădările
să te strâng în brațe într-o rugăciune abia șoptită. 
11 iun 2014



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu