Postare prezentată

Silabe orfane

Pentru toate morțile pe care le-am ținut strâns în mine și toate iubirile cărora le-am dat drumul aproape îmi sunt diminețile neîmbrățișat...

joi, 13 noiembrie 2014

Dozaj

durerea  la care nu poți renunța devine poezie
plus sau minus iubire

te-au învățat
că vei coase o gură, două brațe
și doar jumătate de inimă
ne amputăm de dragul gândului
cine mă va întregi...
anonimă scriere - numele tău învelit în trupul meu de femeie
dezordinea cu care prinzi câte un vis
îl tragi de mânecă, îl reașezi
până se mulează pe ochii tăi
gata, lumea mai suportă o amânare...

undeva, e un loc unde timpul se întinde
doar pentru a ricoșa 
teama devine capătul iubirii
te dilată apoi te împarte
miilor de pleoape
închise
plus sau minus poezie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu