Postare prezentată

Silabe orfane

Pentru toate morțile pe care le-am ținut strâns în mine și toate iubirile cărora le-am dat drumul aproape îmi sunt diminețile neîmbrățișat...

miercuri, 3 martie 2010

Poate dragostea e


nu ştiu
poate dragostea e
punctul de cotitură

între ultima zi în care
am mers la cumpărături
am dansat
am vorbit la telefon
am adormit uşor

și prima zbatere a zorilor
în care te-am privit
te-am aşezat
studiat
reaşezat

apoi m-am privit
și n-am mai văzut nimic
dinainte de tine

nu ştiu
poate dragostea e
linia mâinilor mele
conturându-ţi numele
pe maşinile acoperite
de albul liniar

sau forma palmelor tale
niciodată aceeaşi

poate adâncul creionat
de lipsa ta

şi podul pe care calc mereu
între două margini

m-am obişnuit să te ştiu acolo
eşti tabloul pe care nu l-aş vinde
niciodată
compus din mine
în golul dintre două lumi

nu ştiu
poate dragostea e
spaţiul
dintre noi

şi întâia răsuflare
de după.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu