Postare prezentată

Silabe orfane

Pentru toate morțile pe care le-am ținut strâns în mine și toate iubirile cărora le-am dat drumul aproape îmi sunt diminețile neîmbrățișat...

joi, 29 decembrie 2022

Opinia Buzău - despre primirea mea în Uniunea Scriitorilor

Cotidianul Opinia Buzau îmi face bucuria de a prezenta poezia mea și recenta veste a intrării în Uniunea Scriitorilor din România, filiala București - poezie.

Mulțumesc Valentinei Bucur pentru cuvintele de întâmpinare și pentru neobositul sprijin acordat literaturii buzoiene!

Mulțumiri Valentinei Bucur pentru frumoasele cuvinte!

https://opiniabuzau.ro/foto-mihaela-roxana-boboc-poeta-care-si-facut-debutul-opinia-primita-uniunea-scriitorilor/?fbclid=IwAR2DWqOHoRDikrInL-GIiIKeZ4uXHaMk8fmoAhnu5Ek_FGTCA_XgBNg8eq0





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu