Postare prezentată

Silabe orfane

Pentru toate morțile pe care le-am ținut strâns în mine și toate iubirile cărora le-am dat drumul aproape îmi sunt diminețile neîmbrățișat...

vineri, 18 septembrie 2020

18 septembrie 2020, în pas de acuarelă


Pictez cu furie

Ennio Morricone se aude din celălalt capăt al camerei

ochii mă trădează și curg în acuarele

sunt aceeași femeie care te iubește

aceeași care te îngroapă printre hârtii

și dezgroapă obsesiv fărâmele de pâine pe care 

mi le arunci precum o azimă în gura poeziei

aceeași care învață să-și ia rămas bun

în zori 

când frigul pătrunde în oase

și răsăritul se lasă așteptat în altarul de unde culeg vise

le pun pe frânghii

vântul bate prin ele și lumina se frânge tăcut

aș putea rămâne aici

să privesc cerul cum se crapă de ziuă.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu