Postare prezentată

Silabe orfane

Pentru toate morțile pe care le-am ținut strâns în mine și toate iubirile cărora le-am dat drumul aproape îmi sunt diminețile neîmbrățișat...

miercuri, 1 iunie 2016

Miercuri

nu e despre stări furate ori despre poemele adultului / 1 Iunie vorbește despre copilul din noi / cel pe care nu l-am cărat prin desișul zilei / l-am lăsat să ne aștepte cuminte în spațiul din care pleci pentru a te întoarce / definitiv / la vârsta când nu mai dai nimic și totul rămâne al tău // se spune că omului îi trebuie un vis să suporte realitatea / vezi iubirea împarte viața - înainte și după / niciodată la fel // mamele știu / când li se naște prunc /  floarea de nu-mă-uita din piept privește cu recunoștință / știe că / oricât de urâtă ar părea moartea / copiii se agață de lianele părinților / taie cordonul ombilical / când la rândul lor părinți / strigă timpului să rămână pe loc / iar El / din codrul înțelepciunii rupe anafura copilăriei / odată cu prima gură de oxigen / cerul rămâne sânul după care tânjim // am vrut să-ți spun atâtea lucruri / dragul meu / dar tot eu am învățat de la tine / așteptarea / și punctul  / se pierde ușor în nodul din gât // azi ar trebui să înălțăm zmeie.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu