Postare prezentată

Silabe orfane

Pentru toate morțile pe care le-am ținut strâns în mine și toate iubirile cărora le-am dat drumul aproape îmi sunt diminețile neîmbrățișat...

luni, 25 aprilie 2016

Ema, cămara poeziei...

Ema(nuel) e numele copilului meu. Ema e coridorul prin care alerg desculță de patimi. E acasă, fără a fi un loc anume, e momentul meu de respiro în beznă. Ema îmi citește seară de seară poemele, se învelește în ele. Copilul meu adoarme la sânul poeziei și candela ei veghează. ”Cămara ta, Mântuitorul meu”...se aude ca un refren abia șoptit. Cu genunchii la piept, Ema mă roagă să cânt din nou. A doua, a treia oară...Până se aude doar toaca lacrimilor bătând prelung, ca o rugăciune.

Ema sunt eu...


Un comentariu:

  1. ”Implorarea„ nu mi-a plăcut; pustietatea unor versuri am răbdat-o ca piatra aruncată asupra celui vinovat, de m-am întrebat?: ce, ce, ce altceva ți-e sortit?
    Turmele stelelor „reci” de pe bolta cerului, le îndrum spre braţele tale:
    Voi mai veni aici pe puntea noastră
    Am să ascult vântul printre mesteceni...
    Singurul care ți-a păstrat toate promisiunile.
    Iată că tu vorbeşti şi eu adeveresc cum cineva chiar a putut să facă slobodă piatra din praştie pentru a lovi precis unde inima cântă și gândurile adâncesc galeriile minelor străbătute de ecouri.
    Vânez păsările din versurile tale şi-n greutatea lor mă prind, mereu captiv.

    RăspundețiȘtergere