Postare prezentată

Silabe orfane

Pentru toate morțile pe care le-am ținut strâns în mine și toate iubirile cărora le-am dat drumul aproape îmi sunt diminețile neîmbrățișat...

sâmbătă, 10 octombrie 2015

Toamna - colivie de frunze

Era în ziua cu toamnă
frunze se zbăteau
între noi – un cer de vrăbii
prinse în ferestre imaginare
în anotimpul fără colivii
te prind de mână
să opresc emoția
dă-mi timp să fotografiez
tabloul din tablou
acesta de acum aleargă liber prin mine
îmi sare dintr-o mână într-alta
„ai ochi de felină îmblânzită
în aerul tare al poeziei”
duelul începe
cuvintele vor săpa tranșee
și singurul câștigător e la celălalt capăt
al visului
încă râzi
dintr-un gând într-altul
o să-ți mușc buzele 
și o să iasă cel mai bun poem
pentru noaptea în care gâtul lebedei
va privi înăuntru
semn că ne-am întors în noi.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu