Postare prezentată

Silabe orfane

Pentru toate morțile pe care le-am ținut strâns în mine și toate iubirile cărora le-am dat drumul aproape îmi sunt diminețile neîmbrățișat...

joi, 3 august 2017

Crochiuri

dragoste, miroși a acuarele în toiul verii
a spice înconvoiate de greutatea macilor și vise plimbate de pe un umăr pe altul
de parcă negura s-ar șterge de mâneca pictorului
dimineața hrănește corbii din suflet ciocănind în oase cu dalta mirosind a cer
tot ce am fost înainte de tine am uitat, mai puțin orfanul mânjit de culoare
amestecată cu dorul
mâinile lui mângâie forme de neînțeles și le numește Rai
prinsă într-un papirus, iubirea se caligrafiază pe filele lui Dumnezeu
și inima mea, un simplu pergament unde-și înmoaie îngerul penița și mă rescrie ca pe o zi
trăită la nesfârșit între grimasele lumii,
șoptește-mi că fericirea are gust de poezie și îmi voi bea în taină ceaiul
printre femeile duminicilor mele
și crochiurile înviate pe hârtie.











2 comentarii:

  1. ...„șoptește-mi că fericirea are gust de poezie și îmi voi bea în taină ceaiul...”. Pe lângă groaza ce ne-o dă stingerea vieții, simți, o ruptură în suflet și o rană care, câteodată ucide, câteodată se vindecă, dar întotdeuna doare. Dar cum sunt spuse la locul lor, toate acestea se dovedesc a fi pline de înțelepciune.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc!
    Tot ce doare te face să te simți viu. Merită scris!

    RăspundețiȘtergere