Postare prezentată

Silabe orfane

Pentru toate morțile pe care le-am ținut strâns în mine și toate iubirile cărora le-am dat drumul aproape îmi sunt diminețile neîmbrățișat...

vineri, 21 iunie 2019

poem de nu-ma-uita

bună dimineața,
cireșar
gustul tău se ascunde
în grădina cu micsandre
am pus albastre file
tupilat după soare
gândul mi-o ia înainte
și râde tandru
port la tâmple o toamnă
te port pe buze
un cântec
și acela nu / din leagăn
viața se dă de-a dura
prin iarbă
melci fără casă
cos pânze
azi râd și lacrimile poartă dinți
de ce
trăiesc prin fân cosit
și plouă
de ce
pun flori și mor
pe tâmplele mele
de ce creioane curg
în șterse acuarele
și cireșaru-mi doarme
în vene lungi poeme
iubirile se duc pe firul verii mute
zâne gânguresc a ploaie
și strămută
poveștile se țes doar lângă râu
cum aș vrea să-ți țin
cuvintele în palmă
să le strecor în sân
și la urechi cireșe
punând iubirii frâu
te scriu din ce-a murit
și este
te scriu din lut și sfânt
rămășag pun verii
lacome să-mi lase
o punte pe care să mă-ntorc
din când în când
acasă.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu