Postare prezentată

Silabe orfane

Pentru toate morțile pe care le-am ținut strâns în mine și toate iubirile cărora le-am dat drumul aproape îmi sunt diminețile neîmbrățișat...

marți, 26 februarie 2019

Mihart Graphic & Consulting SRL - un vis prinde contur

Astăzi un vis prinde contur. O firmă nouă ieșită din "tipar". Mihart Graphic & Consulting SRL, servicii de creație artistică personalizate la comandă (pictură, grafică, mesaj, povești pentru copii). Lucrăm și la un site și desigur la promovare.

Să fie într-un ceas bun! 🤗








4 comentarii:

  1. Wow, asta da veste! Felicitari! 🤗 🎉

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! Un proiect cu vechime care a prins viață acum. Îmi doresc din suflet să iasă bine.

      Ștergere
    2. Sunt sigura ca va fi bine! Ce iese din mainile tale e extraordinar! Vreodata, daca vrei si ai timp, poate imi povestesti pe mail cum ai reusit. 😊 Ganduri am si eu, cu sustinerea morala si financiara stau prost.

      Ștergere