Postare prezentată

Silabe orfane

Pentru toate morțile pe care le-am ținut strâns în mine și toate iubirile cărora le-am dat drumul aproape îmi sunt diminețile neîmbrățișat...

duminică, 21 octombrie 2018

Terapia ploii de chihlimbar

Încep să uit
cuvintele înșirate pe mătănii se deșiră
pe podea
încep să te uit
conturul mâinilor tale
zâmbetul abia schițat
povestea din poveste
tot ce nu a fost rostit între noi
tot ce am scăpat din brațe și plânge
privirea complice unui anotimp care urlă în vene
gândurile imprevizibil derulate într-un film mut
și dragostea neîmpărțită, egală cu sine
egală cu poezia
din care amputezi vers cu vers
până nu mai rămâne decât umbra,
Umbra iubitei
Umbra fiicei
umbrele tuturor celor care m-au iubit
prea târziu
când Silabele orfane se spovedesc oaselor înfrânte
și ploaia din chihlimbare curge terapeutic,
nu spune nimic
taci odată cu toamna 
taci odată cu sufletul meu pescuit din mocirlă
taci și ascultă ce a rămas
când se face liniște în jur
și iubesc la întâmplare
frunze moarte,
taci și sărută-mă!

*Cartea "Terapia ploii de chihlimbar", a cărei pictură (copertă) am prins-o aici, se află la tipar, fiind premiul Concursul Național de Poezie "Mihai Eminescu la Oravița" de la începutul acestui an. Aștept cu nerăbdare și bucurie cel de-al 7-lea volum de versuri.



6 comentarii:

  1. Se intrevede un nou volum sau mi se pare? Ferice de tine! Poemele sunt minunate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, Terapia ploii de chihlimbar este la tipar, și aceasta este pictura de pe copertă. Mulțumesc!

      Ștergere
    2. Ce frumos! Asteriscul nu era la primul meu comentariu, nu? Ca ar insemna ca-s chiar obosita, de nu l-am vazut! :-))

      Felicitari si la cat mai multe volume! Al 7-lea sigur e magic! :-)

      Ștergere
    3. Nu era! Uitasem să îl strecor. :) Ai intuit perfect! Da, va fi memorabil.

      Ștergere
  2. ...Nici tu nu ești din lumea asta. De ce ai locui în seceta zilelor/... și lumea va pluti măcar/ un timp/ fără luntre”... Dar poate asta se va întâmpla în noul tău volum de poezie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vom vedea, Tudor. Cele scrise și cele nescrise dar simțite,cele risipite și cele adunate, emoțiile limpezite de orice patimă, toate sub cupola poeziei.

      Ștergere