Postare prezentată

Silabe orfane

Pentru toate morțile pe care le-am ținut strâns în mine și toate iubirile cărora le-am dat drumul aproape îmi sunt diminețile neîmbrățișat...

vineri, 14 septembrie 2018

Lumea din vârful pensulei

se face liniște în jur
scriu de parcă ești lângă mine
și singura lumină e în ochii sfinților
îmbrăcând pereții goi ai bisericii
ești aici și pot să vorbesc despre lumea din vârful pensulei
așa cum o plâng, izbucnind din iubire
neamestecată cu lut
mi-a fost dor 
și te-am strigat de pe cruce
ochii mei spre pacea de azur
spre corăbiile alunecând molcom pe luciul apei
din loc în loc undițele prinse în alge și pâinea momind viața din adâncuri
se face liniște în pașii liturgici
crucea se odihnește în crizantemele unui septembrie fragil
cobor treptele și chipul tău se imprimă
prin frunze, castane își desfac cochilia țepoasă
copiii le poartă în mâini zâmbind a toamnă.
Scriu de parcă sunt umbra 
pe care pământul n-o încape și rămân prinsă în sforile nevăzute ale poeziei
sărind de pe un picior pe altul.
Un pește a sărit deasupra undiței cu
solzii strălucind victorios în soare
înainte să intre din nou în profunzimea apei
pălăria pescarului se clatină odată cu așteptarea din zori.
Pictorul de pe malul celălalt își strânge culorile râzând
odată cu azurul de pe pânză.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu